ضوابط ثبت‌نام و آیین‌نامه انضباطی مجتمع آموزشی هوش مصنوعی

ثبت‌نام هنرجو و یا کاربر سایت و شبکه‌های اجتماعی وابسته به آموزشگاه به منزله اطلاع کامل از آییننامه و ضوابط اختصاصی دریافت گواهینامه آموزشی خواهد بود و هنرجویان گرامی پیش از ثبت‌نام حضوری و یا آنلاین در هر یک از دوره‌ها و برنامه‌های آموزشگاه ملزم به مطالعه کامل این آیین‌نامه، پذیرش و رعایت کلیه مفاد آن می‌باشند.

  1. ثبت نام هنرجو و کاربر به منزله مطالعه کامل آیین‌نامه و ضوابط اختصاصی دریافت گواهینامه‌های آموزشی و آگاهی از بندهای آن بوده و هنرجو متعهد و ملزم به رعایت مفاد آن می‌باشد و عدم رعایت آن موجب سلب قانونی هرگونه حق اعتراض از هنرجو و کاربر خواهد بود.
  2. جزییات معرفی دوره‌های آموزشی در سایت آموزشگاه به نشانیhmco.com و در بخش معرفی دوره‌ها، جزییات برنامه‌های آموزشی در منو برنامه کلاس‌ها و منو برنامه کارگاه‌ها و تورها و آخرین اطلاعات در خصوص تغییر برنامه‌های کاری آموزشگاه و همچنین کلاس‌های عملی نیز در بخش اخبار داخلی در دسترس می‌باشند.
  3. هنرجویان و کاربران می‌توانند پيش از ثبت نام در صورت نياز، از مشاوره رايگان مدرسین و مسولین آموزشگاه بهره‌مند گردند.
  4. در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال در خصوص شرایط آموزشی و ثبت‌نام، هنرجویان پیش از تکمیل فرایند ثبت‌نام ملزم به طرح سوالات خود با آموزشگاه بوده و مسئولین آموزشگاه کلیه اطلاعات لازم را در اختیار هنرجویان و مراجعین قرار خواهند داد.
  5. برابر دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت‌نام هنرجویان زیر هجده سال منوط به رضایت والدین و یا سرپرست قانونی هنرجو خواهد بود. لذا ثبت‌نام حضوری و یا آنلاین به منزله احراز رضایت محسوب می‌گردد.
  6. استعمال دخانیات در کلیه اماکن ساختمان آموزشگاه اکیدا ممنوع می‌باشد.
  7. به دلیل حفظ امنیت و اطمینان خاطر هنرجویان و آرامش خانواده‌ها، آموزشگاه مجهز به دوربین‌های نظارتی می‌باشد.
  8. هنرجو ضمن رعایت آیین‌نامه، موظف به رعايت کليه شئونات اخلاقي و انضباطي برابر با قوانین جاری کشور و عرف بوده و در صورت مشاهده یک بار به هنرجو اخطار داده خواهد شد و چنانچه رویه پس از آن نیز ادامه یاید از ادامه تحصيل وی جلوگیری به عمل خواهد آمد. این تشخیص بر مبنای نظر آموزشگاه و مدرسین خواهد بود. در این صورت هرگونه شهریه پرداختی در هر مرحله تودیع نخواهد گردید و هنرجو حق اعتراض را از خود سلب می‌نماید.
  9. هنرجویان موظفند در محیط آموزشگاه و دیگر اماکن مرتبط مانند سفرهای و تورهای آموزشی، گروه‌های فضای مجازی و… در کلیه موارد، رعایت احترام مدرسین، هنرجویان دیگر و مسئولین را داشته و در صورت اخلال در نظم آموزشگاه برابر بند هشت از ادامه تحصیل هنرجو جلوگیری به عمل خواهد آمد.
  10. استفاده هنرجو از گروه‌های آموزش مجازی برابر با پذیرش آیین‌نامه انضباطی بوده و هنرجو مکلف به رعایت قوانین جاری کشور و آیین‌نامه داخلی آموزشگاه در این گروه‌ها خواهد بود. در صورت ارایه مطالب و تصاویر مغایر با قوانین و هرگونه بی احترامی، توهین، تبلیغات، نشر اکاذیب و تخریب ضمن جلوگیری از ادامه تحصیل هنرجو توسط آموزشگاه از طریق مجاری قانونی قابل پیگرد خواهد بود.
  11. هنرجویان می‌توانند برنامه کلاس‌ها، کارگاه‌ها، تورها و همچنین محتوای عمومی دوره را پیش از ثبت‌نام سایت آموزشگاه مطالعه نمایند و در صورت داشتن سوال با آموزشگاه مطرح نمایند. همچنین در ابتدای هر دوره از برنامه کلی و روند آموزشی از طریق مدرس مطلع گردند؛ لذا هنرجویان نباید خارج از تعهدات و برنامه‌های آموزشی اعلام گردیده انتظار و تقاضایی از مسئولین آموزشگاه و مدرسین داشته باشند.
  12. مدرسین بر اساس محتوای آموزشی مصوب و با تسلط کامل محتوای کلاس را به هنرجویان گرامی منتقل خواهند نمود و در صورت صلاحدید منابع مشخص و لازم را معرفی می‌نمایند. لذا مدرسین و آموزشگاه اسلایدها، ابزار و تصاویر آموزشی را در اختیار هنرجو نخواهند گذاشت. همچنین در صورت درخواست هنرجو مبنی بر دریافت جزوه و صلاحدید مدرس، جزوه آموزشی فراهم و با اخذ هزینه‌های تهیه و چاپ در اختیار هنرجو قرار خواهد گرفت.
  13. ثبت نام قطعي صرفاً پس از تسويه حساب کامل امکانپذير خواهد بود.
  14. در صورت انصراف از روز آغاز دوره، وجه دريافتي – کل وجه شهريه – به هيچ وجه مسترد نمي‌گردد و هنرجو حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می‌کند.
    1. تبصره: هنرجویانی که به دلیل مشکلات شخصی پیش آمده تا حداکثر تا 2 جلسه اول دوره آموزشی ثبت‌نام کرده قادر ادامه دوره خود نباشند می‌توانند طی درخواست کتبی خود به آموزشگاه، دوره ثبت‌نامی را رزرو و در زمان مناسب دیگری که قادر به ادامه دوره باشند در کلاس خود شرکت نمایند. این زمان حداکثر برابر با برگزاری همان دوره در آموزشگاه خواهد بود و پس از آن شامل بند 16 می‌باشد.
  15. تشکيل کلاس‌ها در هر دوره طبق برنامه اعلامی و منوط به احراز حد نصاب لازم جهت تشکيل کلاس در همان دوره بوده و در صورت نياز، برگزاری کلاس از طرف آموزشگاه تا به حد نصاب رسیدن کلاس به تعويق خواهد افتاد.
  16. ظرفيت كلاس‌ها با توجه به دوره آموزشی 8 الي 20 نفر مي‌باشد.
  17. چنانچه کارآموز در پرداخت اقساط طبق تاریخ اقدام ننماید اموزشگاه تعهدی درقبال مدرک وعودت هزینه نخواهد داشت.
  18. در مدت زمان کلاس چنانچه افزایش شهریه مصوب داشته باشد کارآموز موظف به پرداخت مصوبه جدید میباشد
  19. حضور کارآموز درآزمون ها کتبی انلاین یا عملی الزامی است
  20. کارآموز طبق مشاوره قوانین ومقررات را به طور کامل پذیرفته و بعد ثبت نام حق انصراف نخواهد داشت
  21. تغيير ساعات، تاريخ و اساتيد کلاس‌ها و دوره‌ها با نظر آموزشگاه و هماهنگی با هنرجو مي‌باشد.
  22. در صورت عدم برگزاری ساعت آموزش به دلیل تعطیلات رسمی و یا عدم حضور مدرس، جلسه جبرانی آن کلاس برگزار خواهد گردید. لذا عدم حضور هنرجو در کلاس به عهده هنرجو بوده و آموزشگاه و مدرس مسئولیتی در قبال غیبت هنرجو نخواهد داشت.
  23. در صورت صدمه زدن به تجهيزات آموزشگاه، هزینه خسارت وارده عيناً دريافت مي‌گردد.
  24. در پایان هر ترم آزمون تئوری یا عملی و یا هردو برگزار خواهد شد. حد نصاب قبولی برای حضور در دوره بالاتر در آزمون تئوری 10 و آزمون عملی 14 خواهد بود. هنرجویانی که این حد نصاب را بدست نیاورند جهت افزایش توانمندی خود تجدید دوره می‌گردند.
  25. دریافتگواهینامه‌های آموزشی منوط به حضور هنرجو در کلاس – نداشتن بیش از 3 جلسه غیبت متوالی و غیر متوالیانجام و ارایه تمارین طی دوره، حضور فعال در کلاس‌‌های عملی و شرکت در آزمون پایان دوره ( 70% تئوری – 80% عملی ) و ارایه ژوژمان در دوره‌هایی که هنرجو ملزم به ارایه آن است و با احتساب ضرایب خواهد بود که مجموع نمرات نیز باید بالای 80% شود. جزییات ضوابط عمومی و اختصاصی گواهینامه‌های آموزشی در بخش گواهینامه‌های آموزشی سایت آموزشگاه در دسترس می‌باشد
  26. شماره کارت مجتمع آموزشی 5892101271446375 امیرحجت صابونچی جهت واریز وجه شهریه میباشد
  27. هنرجو به آموزشگاه اختیار می‌دهد تا روند اطلاع رسانی پیرامون فعالیت‌های آموزشگاه را از طریق پیامک روی تلفن همراه و همچنین واتساپ درج گردیده در فرم ثبت‌نام را دریافت نماید. در صورت عدم تمایل کافی است آموزشگاه را از طریق پیامک اختصاصی، پست الکترونیک آموزشگاه و یا تماس تلفنی مطلع نماید.
  28. کاربران و هنرجویان گرامی می‌توانند از طریق بخش ارتباط با ماسایت و یا حضوری نظرات و پیشنهادات و شکایات خود را مطرح نمایند.