امتیاز
5/5
آموزش PHP پروژه محور ، حتما یک اطلاعات کلی از بحث آموزش برنامه نویسی php و بازارکار داغش دارید که اومدید سراغ این دوره، بهت تبریک میگم چون پولسازترین زبان برنامه نویسی در ایران رو انتخاب کردید در دوره آموزش php پروژه محور بهت یاد میدم که چطور پی اچ پی رو به سادگی یادبگیری و به اون چیزی که هدفت از یادگیری PHP هست برسی. پس…
اگر نگران آینده شغلیت هستی…
اگر بدنبال یک تخصص پولساز هستی…
اگر به برنامه نویسی و طراحی سایت علاقه داری…
این دوره دقیقا مناسب شماست.
برنامه نویسی یک شغل خاص و باکلاس است. پس لطفا فقط اگر یک فرد آینده نگر هستید و میخواهید یک تخصص خاص و باکلاس داشته باشید در این دوره شرکت کنید.
همه باید برنامه نویسی را یاد بگیرند، زیرا برنامه نویسی به شما نحوه تفکر کردن را آموزش می‌دهد. (استیو جابز)
آموزش برنامه نویسی PHP خیلی سخت خیلی آسان
آموزش برنامه نویسی php میتواند خیلی سخت و یا خیلی آسان باشد. این موضوع تماما به این موارد بستگی دارد که…
1 – چه مباحثی رو باید یادبگیرید (بطور کلی در دوره آموزش php پروژه محور باید 5 مبحث اصلی رو یادبگیرید تا تبدیل به یک برنامه نویس حرفه ای بشید.
مرحله اول : مباحث مقدماتی و پایه ای
مرحله دوم : برنامه نویسی به روش فانکشنال یا تابع محور
مرحله سوم : شی گرایی یا ObjectOriented
مرحله چهارم : معماری MVC
مرحله پنجم : کار با فریم ورک لاراول
2 – ترتیب یادگیری مباحث چگونه است؟ (اگر ترتیب مباحث بدرستی رعایت نشه احتمالا وسط راه خسته میشید و یادگیری رو رها میکنید. ترتیب مباحثی که توسط مدرس ارائه میشه خیلی مهمه و باید طوری باشه که مثل کامل کردن قطعات یک پازل، از یادگیری لذت ببرید و همواره مشتاق جلسه بعدی باشید)
3 – روی هر مبحث چقدر باید وقت بگذاریم؟ (یه سری مباحث هست که بیشتر بدرد بازارکار میخوره و باید همه چموخمشو یادبگیری. انرژی و زمان رو باید جایی صرف کنی که بیشترین بازدهی رو داشته باشه مثلا برای مبحث mvc واقعا لازم نیست 20 ساعت زمان بزارید و نحوه طراحی فروشگاه اینترنتی رو با mvc یادبگیری!!! 5 ساعت برای mvc کافیه)
بنابراین اگر شما در دوره ای شرکت کنید که نکات بالا را رعایت نکرده باشد میتواند باعث شود که شما خیلی دیر و یا اینکه دلسرد بشید و هیچ وقت به هدفتون نرسید.
خودم چجوری PHP یادگرفتم؟
یادمه 8 سال پیش وقتی خودم میخواستم برنامه نویسی یادبگیرم حدود 3 سال درگیر بودم از این آموزش به اون آموزش از این کارگاه به اون کارگاه، انواع منابع آموزشی رو مطالعه میکردم فیلم های آموزشی مختلفی از یوتیوب و… تماشا میکردم تکه تکه اطلاعات زیادی بدست میاوردم اما بازهم به اون نتیجه دلخواهم نمیرسیدم و نمیتونستم با قدرت وارد بازارکار بشم و با خیال راحت پروژه بگیرم. (اون موقع هم مثل الان بازار کار php داغ بود).
اما در نهایت با رنج فراوان تونستم مهارت هایی که تکه تکه و بعضا با آزمون و خطا در این 3سال بدست آورده بودم رو مثل تکه های پازل به هم بچسبونم و تبدیل به یک برنامه نویس حرفه ای بشم.
و الان خوب میدونم کسی که تازه میخواد برنامه نویسی رو شروع کنه چه دغدغه هایی داره، چه مسیری رو باید طی کنه، چه مهارت هایی رو باید یادبگیره، چه مهارت هایی بیشتر بدرد بازارکار میخوره، چقدر باید وقت بزاره، روی چه نکاتی باید کمتر وقت بزاره، چه پروژه هایی رو بعنوان تمرین حل کنه و خیلی نکات دیگه بواسطه تحقیقات و تجربیات بعضا تلخی که داشتم بدست آوردم.
بخاطر همین تصمیم گرفتم یک بار برای همیشه یک پشتوانه مطمئن برای تمام دوستانی که میخوان وارد حوضه برنامه نویسی بشن یا در این حوضه فعالیت میکنن، تولید بکنم و تمام تجربیات و تحقیقاتم رو در این زمینه تحت عنوان دوره جامع آموزش صفرتاصد php یکجا تقدیم حضورتون بکنیم. تا با خیال راحت اقدام به یادگیری برنامه نویسی کنی و با قدرت وارد بازارکار بشی، پس ادامه توضیحات رو بخونید تا شما هم مثل من از این دوره آموزشی بی نظیر ذوق زده بشین…

جزیئات دوره

قیمت دولتی

3.000.000 تومان

قیمت غیر انتفاعی

3.500.000 تومان

طول مدت زمان اخذ

10 جلسه

نوع مدرک

گواهی آموزشگاه

درصد تخفیف مجموعه

10%

فرم ثبت نام در این دوره

نام و نام خانوادگی