امتیاز
5/5
فتوشاپ چیست ؟
فتوشاپ یک نرم افزار ویرایشگر حرفه ای است و توسط Adobe Systems توسعه یافته که برای ساخت و ویرایش عکس ها بکار می رود ، علاوه بر این نرم افزار های After effect ، Premiere ، Illustrator ، In design جزو مهمترین تولیدات نرم افزاری هستند که توسط Adobe System تولید شده اند.
همه کسانی که با گرافیک کامپیوتری سرو کار دارند ، به نوعی محتاج این نرم افزار ها هستند.
به طور مختصر می‌توان گفت Photoshop ابزاری ست برای همه کسانی که در کامپیوتر با گرافیک ثابت و حتی متحرک سرو کار دارند .
طراحان گرافیک ، ناشرین کتب و مجلات ، چاپخانه ها ، شرکت های تبلیغاتی ، طراحان سایت ، عکاس ها ، نقاشان هنری ، طراحان نرم افزارها ، انیمیشن سازها و …. به فتوشاپ احتیاج دارند . این نرم افزار حرفه ای گرافیک در عصر تکنولوژی امروز یک نرم افزار حساب نمی شود بلکه یک صنعت به شمار می آید .
چرا باید فتوشاپ یاد بگیریم؟
امروزه در بازار کار مرتبط با فتوشاپ، حرفه ای بودن در این نرم افزار یک امتیاز برای افراد جویای کار محسوب می‌شود و برای کارفرمایان بسیار مهم است که شما بر این نرم افزار تسلط کافی را داشته باشید.
کار کردن با فتوشاپ به دلیل داشتن ابزار گوناگون فرصت آزمون و خطا را در اختیار شما قرار می‌دهد و باعث افزایش خلاقیت شما می‌گردد. بنابراین اگر شغل و مهارت شما مرتبط با طراحی است، حتما فتوشاپ را فرا بگیرید و با تمرین مستمر سعی کنید حرفه ای شوید.
 
کاربرد های فتوشاپ چیست؟
اگر نگاهی به اطراف خودمان بیندازیم، به احتمال زیاد یکی از محصولات طراحی شده توسط نرم افزار فتوشاپ را خواهیم دید. عکس‌های خاطره انگیز، کارت ویزیت، پوستر های تبلیغاتی، بنرها، سربرگ ها، طراحی رابط کاربری سایت‌ها و اپلیکیشن ها یا UI Design، تصاویر شبکه‌های مجازی، جلد نشریات و خیلی چیزهای دیگر که حتی به چگونگی مراحل تولید آن فکر نکردیم، توسط این نرم افزار قدرتمند ساخته شده اند. در ادامه چند مورد از مهمترین کاربردهای فتوشاپ شرح می‌دهیم.
کاربرد فتوشاپ در گرافیک
گرافیک یا به طور کامل تر، طراحی گرافیک یکی از شاخه های هنرهای تجسمی است.در این حرفه هنرمند به وسیله ی نقاشی، عکاسی یا روش های دیگر چاپ، تصاویری را خلق کرده و به روی سطوح مختلف اثر هنری اش را به نمایش میگذارد.
یکی از مهمترین کاربردهای فتوشاپ در طراحی گرافیک دیجیتال می‌باشد که به وسیله ی آن هنرمند می‌تواند تصاویری خلاقانه را با ابزارهای بی شمار و حرفه ای فتوشاپ طراحی کند و در زمینه‌های مختلف مانند طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی، طراحی بسته بندی محصولات، ایجاد تایپوگرافی، طراحی جلد کتاب و.. به نمایش گذارد. هرمندان گرافیک می‌توانند با استفاده از این نرم افزار نقاشی های دیجیتال را نیز به تصویر بکشند.
دانلود اموزشpdf:
اموزش فتوشاپ cs4
 
تعداد جلسات
شهریه
فتوشاپ مقدماتی
10 جلسه
2.000.000
فتوشاپ پیشرفته
10 جلسه
2.500.000

جزیئات دوره

قیمت دولتی

2.000.000 تومان

قیمت خصوصی

3.000.000 تومان

طول مدت زمان اخذ

10 جلسه

نوع مدرک

مدرک سازمان مدیریت دولتی

درصد تخفیف مجموعه